Skriver lite!

Jag har blivit jättedålig på att skriva, men det är inte så roligt längre tyvärr. Men jag skriver när jag känner för det och idag är det en sån dag.

Älskligen är ute med crossen så jag har plockat lite här hemma och nu ligger jag i sängen och väntar på att han ska komma hem så jag får pussa på honom massa innan han åker till Sthlm.
Han fick ialla fall vara hemma en extra vecka och det gillades från min sida. Jag har fått träffat honom varje dag och fått somnat i hans famn, något jag inte skulle lida av att få göra alla andra dagar också.

Ihelgen har det hänt massa saker faktiskt. I fredags så var vi på fest hemma hos min bror och då började Mikaela ( min brors tjej ) må dåligt på grund av att hon har diabetes så jag hjälpte till där eftersom jag var den som var nyktrast och har varit med om det där förut. Men blodsockret gick aldrig upp så vi fick lov att ringa efter ambulans. Så Daniel och hon åkte då gick jag och Andreas till portan en sväng men där var det ganska dött då köpte vi mat sen åkte vi hem.

Lördagen så köpte Andreas ny bil. En lite golf eftersom han måste ha en billig pendlar bil. Men jag saknar våran volvo. Detta är första gången jag har haft känslor för en bil och riktigt saknat en bil, låter helt knäppt men så är det. Men det är bra om vi har en billig bil nu så vi kan köpa den bilen vi vill ha sen :)

Har varit sjuk hela veckan men nu börjar det bli lite bättre men jag har ont i huvudet hela tiden, något som gärna kunde försvinna.
Vi har även klippt och slingat Andreas hår.
Jag är så galet kär i dig♥

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0