Länge sen!

Inte bloggat på länge, jag vet och jag ber om ursäkt. Men förra veckan bara flög iväg, hände så mycket och det skulle göras så mycket.

Veckan har varit toppen. Har fått mycket tid med min älskling och det känns underbart. Har även haft en underbar födelsedag och det är skönt att äntligen vara 18år! Fick hur mycket fint som helst

Vi har även gjort om hallen här hemma ( i Karbenning ). Nu är jag hur nöjd som helst och jag skulle kunna gå och fixa och dona hur mycket som helst där inne. Och eftersom vi har varit här en vecka nu och att Älsklingen är hemma än är det fint här hemma, inge diskt på bänken allt åker in i diskmaskinen och golverna är rena, något som känns då himla underbart.

Är inte så himla överdrivet pigg idag. Min mage har krånglat. Känns som allt har vridit runt sig där inne och det gjorde så jag spydde idag. Så om detta kommer leda till att jag kommer spy nu för att jag har sån värk kommer jag aldrig orka det här, för det tar verkligen på mina krafter. Sen är jag förkyld, kan knappt svälja, så himla roligt nu när skolan har börjat ( NOT ). Kunde faktiskt ha varit förra veckan då det var lov. Men men nu är det som det är, älsklingen får ta hand om mig, det gör han så bra. Men jag får ta hand om honom lite också för han är också förkyld.
Dörrarna är inte klara i hallen än dock, men dem ska göra dem med. Men jag han inte göra klart dem innan festen. Listerna ska också målas så allt bli vitt.

Nu ska jag mysa ner mig vid min älskling och kolla på film och bara vila resten av kvällen.


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0