Ändrade planer!

Gårdagen blev inte som jag hade planerat alls. Först i veckan bestämde jag att jag skulle till Avesta med Andreas och hans vänner, men sen ångrade jag mig för att jag ville vara hemma och kolla på tv nu när vardagsrummet har blivit fixat och sen skulle jag på midag hemma hos mamma för att det skulle komma trevligt folk jag inte träffat på länge. Middag åt jag men sen kände jag att jag ville ut och träffa folk så jag pratad lite med min syster Johanna så drog över till hennes mamma, prata och drack sen blev det portan och hotellet ( Tack Johan för allt ). Efter det blev det efterfest, hur trevligt som helst. Tråkiga var bara att Andreas hade fått i sig lite för mycket så vi åkte hem runt halv tre sen somnade jag vid fyra,
TOPPENKVÄLL!

Idag är det morsdag. Ska hem till mamma sen, ska hitta på något fint också. Sen ska vi hem till Andreas mamma och äta lite mat och må gott. Ska även försöka åka upp till mormor och fika, hon blir alltid så glad när man kommer.

Nu ska jag fortsätta att kolla på film och svulla i soffan.
Gammal bild!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0