Kujo Kavat!

Nu har våran Kujo Kavat fått somnat in. Det var något av det jobbigaste jag har varit med om. Att känna hur han började andas saktare, när han somnade sen fanns han inte mer. 

Det är otroligt tomt här hemma, redan nu känner man av att något fattas.

Jag saknar honom så otroligt mycket redan nu så det gör ont i mig. Nu kommer det inte finnas någon som blir super lycklig när man kommer hem, ingen som skäller på en om man inte klappar honom, inte glad Kujo som kommer hoppandes på morgonen när man vacknat och vem ska jag ge min frukost nu om jag inte orkar?. Hemst känns det, denna dag kunde vi gärna ha hoppat över.


Tänk om du bara kunde komma tillbaka!
Jag älskar dig plutten.
Hoppas du kom till ett bra ställe där du inte har ont, där du får massa öl och där det finns skog.
Vila i frid älskade vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0