15/5

Söndag igen, en av det värsta dagarna jag vet eftersom Andreas återväder till Sthlm då. Men det börjas kännas lättare, man blir väl mer van. Men man saknar verkligen någon att sova med, lyllo de som får sova med den de älskar varje natt. 

Helgen har varit helt okej.
På fredagen var vi till Daniel & Mikaela och hade lite myskväll, film och godis blev det. Sen på lördagen var vi till Viby med pappa Thomas på lastbilsutställning. Jag var röstdomare, igen. Skönt att ha en uppgift när pappa håller i det. Sen på kvällen när vi kom hem drog vi till Emanuel eftersom han fyllde år så vi drack och grattade honom. Jättetrevligt var det tills senare på kvällen då allt spårade ur. Sen idag då vaknade vi kvart över ett. Sen har vi bara kollat på film och sovit. 

Jag och Andreas ska göra om i vardagsrummet nu. Inte helgen som kommer utan helgen efter ( om vi inte åker bort ) ska vi åka till västerås och inhandla en ny soffa. Sen ska jag inhandla en ny matta, tv-bänk och bord eftersom jag vill ha nytt fast det inte är något fel på det gamla.

Detta är det jag har hittat som jag vill ha till vardagsrummet. Sen ska vi handla ett vitrinskop men det får bli senare. ( Soffan har vi kollat ut tillsammans )

Sen ska vi även ta och börja göra om badrummet, UNDERBART. Vi har även tänk att bygga ut det eftersom det är så himla litet just nu, så lite större ska vi nog ha det.

Helgen som kommer ska jag och Andreas ha en vit helg. det var länge sen vi hade det tillsammans men nästa helg ska vi röja hemma. Storstäda och plocka. Skönt ska det bli. 

/ J

Kommentarer
Postat av: Leeenaa

Åh,sån tv bänk ska jag också köpa... fast den svarta.. :)

2011-05-15 @ 21:24:09
URL: http://leeenaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad duktiga ni är, fixar och donar hela tiden. Hoppas du snart har tid att komma och hälsa på. Ser ut som vi kommer en mycket kort visit till Norberg under veckan, ska titta på ett par hus. Hoppas du kan komma förbi och säga hej, Wiking vill ju visa upp sig;-) Kram

2011-05-15 @ 21:33:22
URL: http://oddli.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kul att höra bra om skorna! I sommar har jag ett par i min ägo. ;-D

Erat vardagsrum kommer bli kanon med dessa möbler!

2011-05-19 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0