Lördag!

Lördag idag. Vaknade före åtta som börjar bli vanligt eller ialla fall före nio. Började plugga lite så nu är det några arbeten som är inskickade och några som är påbörjade som är väldigt skönt att ha kommit igång med.

Idag ska jag fixa och trixa här hemma. Ska plocka lite sen gör mat tills Andreas kommer hem. Blir Tacogratäng idag som han önskade. Blir utgång idag, ser fram emot det till tusen. Ska hem till Jocke som har fyllt 20-år som vi ska fira idag. Drar med mig Viola & Lena dit. Sen kommer fler underbara människor vara där.

Denna vecka har jag börjat på LCHF-metoden. Det går ut på att äta så lite kolhydrater som möjligt. Jag får inte äta pasta, potatis, ris, godis, chips, frukt ( MAX 1 om dagen ), dricka cola och massa mer. Om ni vill meta mer så sök på google där står det massvis. Ska hålla på med detta i 10veckor för att kolla hur det påverkar min kropp och hur jag påverkas. Just nu är det jobbigt, är trött och mår dåligt större delen av dagarna men jag ser framgång med viktminskning redan. Gör detta ihop med Viola så vi stöttar varandra. Ska sedan skriva ett arbete om detta. 
Har slagit vad med Andreas. Om jag INTE klara detta så ska jag städa hela källaren och rensa ut hela garaget. Om jag KLARAR detta ska jag få en ny tvättmaskin så detta kommer jag INTE misslyckas på!

Jag skrev att det skulle bli utgång idag det betyder att jag bara får dricka vin och vodka (rent). Så ska dricka lite vin idag. Men blir inga stora mängder eftersom jag egentligen inte tycker om vin, bara om man får ha i sprite eller sockerdricka och det får jag ju inte dricka. 




/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0