Lite grejer som ska införskaffas!





Tänkte slänga in lite bilder på hur vi ska
göra om inne i Jockes gammla rum. Han har flyttat nu så det kommer bli ett gästrum samt data och spelrum. Tapeterna har jag inte tagit kort på. Men dett kommer vara svart sen kommer det vara en fondvägg med New York på. 

Soffan som vi kommer ha. Vi kommer ha den färgen som är längs upp. Vi valde en bäddsoffa för det kommer vara ett spelrum då kan det vara skönare att ha en soffa att spela i än att spela i en säng.
Kuddarna som kommer vara i soffan. Igentligen vill jag ha en vit soffa eftersom det är en sån mörk tapet men det fanns inte på soffmodellen. Sen kommer jag har två vita plädar i soffan.


Skrivbordet som vi kommer ha. Ett enkelt. Just nu har vi ett hörnskrivbord och det kommer inte få plats så vi får köpa ett nytt och göra oss av med det andra. Jag är inte så ledsen för jag vill inte ha ett hörnskrivbord längre så jag hade lite tur när vi mätte.



Gardinerna vi kommer sätta upp. Passar bra in med tapeterna som vi kommer sätta upp. 

Krukor har jag köpt med ska kolla på en lampa som vi ska ha där inne. Tv-bänk har vi också men det ska jag måla om vit så den blir snyggare och tven som vi har nere i källaren ska upp hit för där nere ska vi införskaffa ett biljardbord sen ska vi ha darttavla.


Nu vet ni lite hur vi kommer ha där inne. Just nu väntar vi mest tills lön då vi kan köpa gipsskivor för vi ska sätta upp det sen är det bara att börja spakla och slipa sen kommer tapeterna upp. Andreas har sagt en månad så får hoppas på det för det skulle vara skönt att ha det klart.
Nu vet ni lite hur vi komma ha det där inne.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0