Tisdag!

Ligger just nu nerbäddad med en liten Molly och LulleBulle. Idag har jag varit i Avesta och storhandlat med Viola. Väl hemma blev det att plocka lite och mysa med Andreas.

Inatt är det tidningar som gäller sen Konsum imorgon. Blir ett kort pass 1300-1800 helt okej. Denna vecka kör jag tidningar onsdag, torsdag och fredag. Kör åt Kjell på torsdag för han ska bort. Jobbar även på Konsum på torsdag ett kort pass. Skönt att börja ett så man hinner sova något.

Jag och mormor hade myskväll idag. Räkmacka och pussel fick det bli, alltid lika trevligt.

Klockan är ställd på tjugo över två så jag ska försöka sova någon timme nu.

Slänger in en bild på mina naglar som jag fixade idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0