Drömmar!

Nu är strömmen tillbaka, den har varit tillbaka i någon minut sen borta i några timmar, men nu verkar det hålla i sig.

Har så himla jobbiga drömmar. Känns som man är helt stressad när man vaknar. Sov lite nu på eftermiddagen, drömmer att vi har missat tiden på ultraljudet, att Andreas har åkt själv sen gett bort bilderna. Det som var jobbigast idag va att kommunen skulle ta Devil ifrån mig. Eftersom djuren är mitt allt så känns det fortfarande jobbigt, grinade och grinade.

Hon va inte min enligt papper och eftersom hon va rädd skulle hon tas bort. Jag satt och pratade med någon tant i ett litet rum med Devil iknät och förklarade att hon va mig och trygg med mig. I drömmen gick även Devil in till byn (1,1 mil). Iverkligheten lämnar dem knappt gården om inte jag och Molly är ute.

Nej usch, låter ju jättetöntigt men när man älskar sina djur till stjärnstopp så blir det jobbigt. Tack för att de inte är sant !!

Min fina tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0