Ensam!

Ligger i soffan och ska snart ta vara på dagen. Tänkte dammsuga av, tvätta lite och ha dörren öppen.

Är helt själv hemma ( förutom katterna som springer in och ut ). Andreas är med en vän inne i Norberg men kommer hem om ett tag och Molly sov hos Manne inatt. Usch va tomt de är utan min tjej. Riktigt jobbigt när jag skulle lämna henne men hon kommer hem på eftermiddagen, som jag längtar.

Igår va vi hemma hos Andreas päron och åt mat och spelade Bingolotto, riktigt mysigt va de.

Imorgon ska jag gå dubbelt på hemtjänsten, ska bli riktigt kul faktiskt, nervöst men roligt. På eftermiddagen ska jag gå med min gamla handledare som jag hade, riktigt glad blev hon när jag berättade att vi skulle jobba ihop igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0