Förkyld

Har åkt på en förkylning igen. Andreas som har smittat mig, ivanliga fall brukar jag faktiskt klara mig men inte nu.

Igår gick jag dubbelt på hemtjänsten, hade en super bra dag. Hoppas Maria hör av sig snart så jag kan lägga mig tillgänglig och börja jobba.

Idag hoppas jag på att övertala min man att vi ska grilla, sjukt sugen på grillat kött, majs och sallad. Brukar inte vara svårt när de gäller grillning att få som man vill ;).

Idag kommer äcen våran nya diskmaskin, som jag LÄNGTAR!!. Våran diskar typ inte, man måste diska av ALLT smuts sen stoppa in, något som jag har tröttnat på, så denna gång slog vi på en ganska dyr och de som man läste om den va toppen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0