Kväller!

Sitter i soffan och tittar på tv. Eftersom det är tidningar inatt så blir det en tidig kväller.

Frasse min chef ringde nyss, va lite kris med folk. Linus va snäll och ställde upp inatt. Sen ska jag köra det längsta distriktet den 17april och några dagar framåt och troligen i sommar. Något jag inte vet är ju hur mycket jag kommer orka i sommar, beror på hur mycket jag ska jobba på alla andra ställen, men jag hoppas. Dock känner jag redan nu att det är jobbigt att gå upp på nätterna tänk sen när jag är höggravid. Kul ändå att han frågar mig förat fast jag är nyast. Tur att vi även har Linus som är så snäll.

Jag och Molly tog en promenad idag, något vi då upptäckte va att vi har fått bävrar vid en å/bäck vid en sträcka vi brukar gå, hur kul som helst ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0