Måndag igen!

Ligger nerbäddad igen. Alla djur ha fått frukost och jag ska snart lägga ifrån mig mobilen och sova lite till.

Idag var jag inte ens hemifrån två timmar. All is är nästan borta på mitt distrikt samt att de va 6 plus inatt när jag körde. En timme och tio minuter sen va de klart. Nu väntas en dryg vecka, ska upp varje natt förutom lördag till söndag + ett nytt distrikt som kommer ta fem timmar för min del. Om jag känner mig själv så kommer jag vara så arg så jag kommer storböla första dagen eftersom jag inte känner igen några vägar. Stackars Linus eftersom han är vaken och kommer köra mitt distrikt med tur för mig att jag har honom.

Idag blir det tacos till middag, något jag är riktigt sugen på och Andreas är glad bara jag hittar på en maträtt.
Andreas blir troligen hemma denna vecka med, de finns inge jobb efter järnvägarna. Men båda vet att när snön är borta så blir de samma jobb som förra året så får ta vara på tiden nu när han är hemma, helt underbart om ni frågar mig. Men sen när han börjar jobba med de han gjorde förra året så åker han på måndag kväll och kommer hem fredag morgon så de är ganska lyx det med. Han brukar även komma hem en dag där emellan.

Detta va de som Andreas hade köpt till våran bebbe. En haklapp/dräggel skydd med hammarby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0