Migrän hela dagen!!

Fick migrän inatt när jag körde tidningar, la mig och sov och vaknade upp med skiten. Vi har inte gjort mycket idag, en lång promenad med Molly sen inget mer. Varje gång jag reser mig och tar ett steg så känns det som mitt huvud ska explodera. Tur att min älskling är snäll och tar ut Molly när hon behöver de.

Det nya distriktet inatt gick bra men tog fem och en halv timme, var hemma nio imorse ( brukar vara hemma kvart över fyra, halv fem ). Men nu vet man ju lite vart allt är tills inatt.

Molly och Andreas ligger och sover. ska vila en timme jag med.

Imorgon kommer en bild på lilla magen. Eftersom jag blev jag blev flyttad 8 dagar bakåt så tänkte jag inte på att ta ett förra veckan.

Just de, NU är allt äntligen klart till bröllopet. Prästen är fixad och inbjudningarna beställda, super nöjd är jag.




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Blä & fy sjutton för migrän.. Allra helst nu när du är gravid.. Då finns det väl inte så mycket som man kan ta för det heller? :/

Härligt att allt inför bröllopet är fixat! Hoppas migränen håller sig borta framöver! :)

Svar: Nej Alvedon men de ger inte så bra värkan :(. Får hoppas de släpper snart, måste även komma ihåg järntabletterna som jag inte är så duktig med :P
Jenny Rosén

2013-04-17 @ 21:08:24
URL: http://honmammanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0