Onsdag!

Blev inget bloggande igår fast jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde. På kvällen var vi ute och åt med Manne, kände att de va för länge sen så vi drog ut på en lite runda och kollade läget.

Gjorde även klart alla 50inbjudningskort till bröllopet. Vissa som har varit över har fått sina, dem andra ska läggas på lådan.

Idag är Manne här och grabbarna ska fixa i vårat sovrum. Skruvar ska dras i, alla gipsskrivor ska upp och spackel ska på. Jag ska fixa maten åt grabbarna när dem är hungriga och hjälpa till i rummet. Min rygg och mina höfter tar snart död på mig.

Jag har varit större delen av dagen med mormor. Vi åkte först över till Fagersta för hon skulle till tandläkaren, sen till Ängelsberg för att hälsa på Carl-Axel sen vidare in till Norberg och åt lunch ute. En riktgit trevlig dag. Så roligt att fråga mormor hur de va när hon fick barn, hur mycket de har ändrats.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0