Rätt här i livet!

Det är en sån underbar känsla att veta att man har hittat rätt här i livet. Jag kan inte se ett liv utan Andreas vid min sida.

Vi har hus, bil, hund, katter, snart gifta och snart ett litet mirakel som kommer till världen. Att veta att det kommer vara en liten mini Andreas som kommer förgylla våra liv är en underbar känsla.

Vi har våra sidor då allt inte är perfekt, men ingen kan jämt ha det så. Vi jobbar på vårat förhållande som alla andra och måste göra, jämt. Jag vill att våra barn ska växa upp med en mamma och pappa som lever tillsammans, visar kärlek till varandra och visar hur man älskar varandra.

Andreas är min bästa vän och andra halva, hans famn är alltid öppen vad det än gället, om jag måste gråta, skrika, vara besviken eller en famn full av kärlek.

Man blir alltid påöst med massa fina ord och kärlek. Fast man känner sig som den fulaste människan en dag så är jag inte det i hans ögon, jag är perfekt som han säger.

Jag vet att det är många som tycker att jag och Andreas inte ska ha barn, jag vet vilka som går bakon ryggen på oss, men det skiter vi i. Det är våra beslut och våra liv. En bättre liv kan jag inte få.

Snart äntligen är vi man/fru Rosèn, som jag längtar. Äntligen snart är det på riktgit

Tills döden skiljer oss åt och massa därtill <3










Kommentarer
Postat av: Ulrika

What?? Mini Andreas? Är det en pojke eller känner du bara att h*n kommer ha A´s utseende?? :)

Jag (och Jonas och Alvin) tycker att det är SUPERKUL att ni ska ha bebis & att ni ska gifta er!
"När den rätta dyker upp då säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill" liksom alla andra.

Jag önskar er all lycka :)

Svar: Nej jag menar bara att den kommer vara lik Andreas :). Kön vet vi ju inte men vare sig de är en tjej ellet kille så känns de som att den lilla kommer vara mest lik pappa sin :). Åhh tack, de är så skönt att höra :)
Jenny Rosén

2013-04-17 @ 21:10:54
URL: http://honmammanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0