Toppen helg!

Min helg har varit super bra. Trevligt sällskap både fredag och lördag.

I fredags så var Linus, Manne, Jonas, Ulrika och Alvin här. Blev grillade hamburgare, chips, prat och skratt.
Igår var vi hem bjudna till Jonas, Ulrika och Alvin på grillat, chips, prat och skratt. En toppen helg helt enkelt. Kunde inte bli så mycket bättre än vad den va.

Andreas är på fotboll idag så körde över han och några vänner till Fagersta.

Har sån huvudvärk idag ( som nästan alla andra dagar ). Har börjat ätit mina järntabletter och det blir bättre när jag tar dem men sen kommer huvudvärken tillbaka igen. Blir nog bättre när jag har ätit dem ett tag.

Kommer en bild på magen idag. Tänkte lägga upp en gång i veckan. Nu är det inte många dagar kvar till ultraljud, som vi längtar.

Nu ska jag mysa med djuren och titta på arkiv-x. Hoppas även på att somna en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0