Trevligheter!

Ligger i svärföräldrarnas säng med Molly. Lina fyllde 20år igår så det är fest idag. Andreas vill inte riktigt åka hem än och jag vill ha med honom hem så jag ligger här och halv sover så länge. Det bästa är att han kommer hem och blir inte överdrivet full.

Igår va vi här med. Åt mat och hade fredagsmys och grattade Lina så klart.

Är ledig inatt, så himla skönt. Känner att kroppen är så himla trött nu när det är 6dagar iveckan jag ska upp mitt inatten sen har jag svårt att sova när jag kommer hem. Skönt sen när allt återgår till de normala och jag även är hemma tidigt och jobbar på dagarna.

Nu ska jag mysa mig närmare Molly och kika tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0