Ultaljud

Idag var det äntligen våran tur att få åka och se vårat mirakel. Det är de finaste jag har varit med om.

Så liten och så otroligt underbar och vacker. Jag kan inte ens förklara, det svämmar över med känslor. Redan nu är de den finaste lilla människa jag sett, vårat barn <3

Jag va 8dagar efter så jag ska tillbaka om ungefär två veckor och göra ett till ultaljud för dem ska se hjärtat bättre. Men annars va det en frisk liten bebis som ska växa till sig och sedan leva ett underbart liv med oss.

Med alla känslor, man är lite i chock eftersom de är första gången, men sen en timme tillbaka börjar jag förstå att de är våran bebis, vårat barn som vi ser.

Vi har inte tittat kön. Jag kände att jag gärna kunde veta men det ville inte Andreas så då hoppade vi de, så i september får vi se vad det blir.

Så efterlängtad och så älskad. Mamma och pappas lilla skatt <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0