Värre idag!

Har gått och lagt mig i sängen igen. Hostan tar död på mig, usch. Molly snarkar på i sin bädd och älsklibgen bredvid mig, sömntutor. Vi har iaf varit ute på en peomenix sen blev det en dusch för min del.

Idag ska jag och Molly åka till Ängelsberg med mormor. Sen blir det hem igen, känner att energin inte riktgit är med mig idag. Vaknade iaf utan huvudvärk, underbart!!. Måste börja komma ihåg att ta mina järn tabletter så blir det snart bättre.

Andreas och Peter ska ut på en romenad sen på eftermiddagen och då tar dem med sig Molly, snälla grabbar så kan jag vila upp mig idag, även så får jag grillat idag med :).

Idag ska älsklingen även koppla in den nya diskmaskinen som.kom igår, lovely!!!!. Som jag har längtat efter den.



Mums, nu blir det frukost, håller på att hungrar ihjäl nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0