Bra dag

Har precis tagit en varm dusch. Har haft såna sammandragningar/förvärkar (vet inte skillnaden) nu på kvällen. Som tur va hjälpte de mycket så nu stramar det bara i svanken. Tyckte de gjorde ont nu, kan inte riktigt förstå vilken smärta det kommer vara sen men de kommer vara så värt de bara vi får träffa våran lilla.

Var till barnmorskan idag och våran bebis är nu fixerad så det är inte så konstigt att jag känner tryck neråt ofta. Jag har varit så rädd att bebisen ska ligga sätes och det skulle bli planerat kejsarsnitt men som de ser ut nu föder vi vanligt :).

Inatt är jag ledig. Turbo sover här för mamma jobbar natt så han slipper sova själv. Han och Molly trivs ju så bra tillsammans så då kan han lika gärna vara här och leka och ha sällskap.

Nej ska vänta på sista samtalet från Andreas för idag innan han ska jobba sen ska jag sova, helt slut är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0