Bra dag

Ska snart lägga ifrån mig telefonen och sova, klockan ringer tjugo över två inatt. Det bästa är att det är näst sista fredagen jag kör sen har jag Linus med mig inatt som sällskap, alltid trevligt.

Idag har det varit en bra dag, så skönt för det var ett tag sedan jag hade en sån dag. Har plockat och donat här hemma samt hållt på inne i bebisens rum. Det är bara taklampan som ska upp sen en möbel som ska in sen är de klart. Börjar kännas mysigt att gå in där och längtan efter att våran skatt kommer ligga där och sussa sen är enorm.

Andreas kommer hem imorgon men vi kommer inte träffas förens mot kvällningen. Jag ska med mormor till Carl-Axel och Andreas har körlektioner hela förmiddagen ( han tar så han får köra med tyngre släp ). Sen klockan fyra ska jag köra Daniel och Mikaela till tåget för dem åker till Sthlm över helgen sen på måndag åker dem till Turkiet en vecka. Andreas ville att vi skulle ha en heldag tillsammans på lördag så vi åker till Västerås för shopping, middag och bio, det var inte igår kan jag. Sist det bara var vi va i Thailand för snart ett år sedan. Ska bli skönt faktiskt.

Molly ligger bredvid mig och sover och har en tass på magen, som vanligt. Hon har blivit väldigt vaktig här hemma. Hon känner nog på sig att det snart blir en förändring och vill vakta sitt. Hon och den lilla i magen kommer nog bli bästa vänner.

Vi fick jättefina saker av min mamma till den lilla idag. Hon stickar och virkar så mycket till oss nu och jag älskar de. Så fina saker och det är inte många som har lika. Fina mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0