Förlossningen

Va in till förlossningen igår kväll. Haft sånt tryck över bröstet, känts som revbena har legat och klämt och ska spränga mina lugor varje gång jag andas, en envis huvudvärk som inte velat släppa och ont i överdelen av magen. Så ringde 1177 för att fråga om råd vad jag skulle göra och dem kopplade mig till förlossningen och barnmorskan där sa att vi skulle åka in.
Gjorde massa tester och tittade på vårat lilla mirakel, jag såg inget med Andreas va så nöjd så.
Proverna va okej, inte super dåliga men inte super bra så ska göra nya på måndag för att extra kolla om det inte har blivit värre under helgen för då skulle vi komma in igen.

Idag mår jag inte super helt. Ont i magen och huvudvärk. Jag känner mig även tryggare nu inför förlossningen, Andreas var ett så otroligt bra stöd igår så jag tror att de kommer vara ännu bättre sen när värkarna har satt igång för då är dags. Han är underbar min man, en bättre för mig finns inte.

Andreas ska få dammsuga av här hemma idag och jag ska ta en sväng med skurmoppen.

Ikväll kommer Ulrika och Jonas hit på lite mat, prat och film. Super trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0