Helgen

Helgen börjar lida mot sitt slut tyvärr men det är några timme kvar med Andreas innan han åker till Sthlm igen. Altan ska få lite färg på sig idag om inte regnet kommer sen ska vi laga någon go mat också.

Igår va vi på bio, åt ute och gick och kollade i stan. Blev två filmer och jag skratta så jag höll på att dö. Dock så känner jag av i ryggen idag att vi gick mycket och jag hade fel skor, men de va de värt.

Inatt så låg vi och pratade om bebisen för jag va lite orolig för den har inte rört sig som den brukar. Andreas la då handen på magen och sa "det är nog ingen fara, hen är nog bara lite trött" och då började den röra på sig allt. Första gången Andreas känner på magen att den rör på sig (han har bara känt sparkar sen brukar den alltid sluta böka omkring när han lägger sin hand på magen) och så tröck bebisen sig upp mot Andreas hand så hela magen va sne, en väldigt glad pappa kan jag säga som låg och kände. Längtan efter den lilla är enorm för oss båda och så älskad redan <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0