Hitta tillbaka

Ligger och tänker lite. Jobbigt men så kan det vara ibland.

Som jag skrev förut så har jag hamnat i en liten svacka, lite deprimerad. Det jobbigaste är att de blir värre. Det är inte många jag vill umgås med, jag vill oftast inte svara i telefon när det ringer och jag vill mest vara hemma.

Människorna som gör mig starka för tillfället är mamma och Andreas, när jag är med dem vill jag hitta på saker och vara med andra människor. Då vill jag helst ha massor av människor runt mig. Det är inte för att vara taskig mot er andra men det är så det är för tillfället och jag måste försöka komma ur detta mönster, jag vet och jag jobbar på de.

Klart jag känner mig taskig när man blir bjuden på något men tackar ner för att jag ska åka själv, men just nu klarar jag det inte och det får ta den tid de tar. Jag måste tänka på mig själv. Jag vill inte må så här när vårat barn kommer, det tillåter jag mig själv inte att göra.

Så ifall någon tycker att jag är dålig på att höra av mig eller inte vill hitta på saker så beror de på att jag är ur balans och jag försöker att hitta tillbaka, på mitt sätt och tillbringar mycket tid med dem som gör mig stark igen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0