Jobbigt men roligt

Jag har redan gått och lagt mig, eller de va en halv timme sen jag kröp ner i sängen. Blir en jobbig men rolig dag imorgon. Sista natten med tidningarna, hem och äta frukost och ta en vända med Molly, hämta mormor sen åka till Carl-Axel för att ta upp kräftburar. Hem med kräftorna, handla med mormor, koka kräftorna sen får jag sova två timmar innan min kusin ska grattas.

Imorgon kommer Andreas hem, de som gör att jag ser så mycket fram emot dagen fast jag vet att jag kommer vara helt slut. Men det är så mycket denna helg så vi får inte så mycket tid tillsammans men vi har ju hela veckan sen :).

Imorgon är det den 23augusti, betyder att det är en månad kvar till beräknat datum till våran buse, eller kanske bara två veckor. Vem vet. Men skönt att de börjar närma sig.

Nu ska jag krama om Molly och hoppas på att somna :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0