Kantareller som inte va kantareller.

Har varit ut på en långis med min lilla tjej. I slutet av promenaden kom vi ut vid sjön så hon tog några dopp för det är varmt ute idag och jag hittade svamp som jag plockade till mamma, men de va inga kantareller så hon blev utan. Tyckte dem såg ut som de men tydligen inte xD.

Ska snart äta lite lunch sen blir det nog att vila. Ska åka över till Viola, Tommy och lilla Agnes idag och hälsa på.

Imorgon ska jag till barnmorskan sen till mormor och städa av hos henne sen bjuder hon på mat, mums. Så dagen imorgon är också bokad.

Så underbart att veta att nästa vecka ska jag få träffa Andreas nästa varje dag. Förutom tisdagen. Skönt att bara vara. Molly ska få vara hos mamma så hon får semester hon med, med god mat och massa uppmärksamhet.

Nej ta och fixa lunch sen vila en timme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0