Lusifer är hemma <3

Mitt hopp om att våran lilla kille Lusifer skulle komma hem försvann för några dagar sen, va säker på att något hade hänt så han hade somnat in.

Men inatt halv tre när jag stod i hallen och skulle sätta på mig skorna för att åka och jobba hörde jag en ynkligt mjau som han har men jag trodde de va Devil, att jag hörde fel. Så jag skulle gå mot dörren då hör jag de igen och då tänker jag "Lusifer?". Öppnar dörren och då kommer våran lillkille inspringandes med Devil nöjd bakom. Kan ju säga att glädjetårar kom.

Nu ligger han här i sängen, mätt och nöjd. Alla har varit fram och Molly har tvättat honom. Äntligen är familjen hel.

Ska mysa ner mig med Molly och Lusifer nu och riktigt njut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0