Onsdag

Sitter i bilen och väntar på Andreas, han har ju uppkörning med släp och jag är nog mer nervös än han. Tycker sånt här är jättejobbigt. Men jag har lovar thaimat påväg ner till Sthlm sen så ifall han kuggar (som jag inte tror att han gör) så blir han på lite bättre humör.

Bilbarnstolen är monterad i bilen, känns lite konstigt men helt underbart, förlossningsväskan är också med, haft så konstiga känningar i magen så både jag och Andreas tyckte de va bäst att den fick följa med. Hade först tänkt att lämna den hemma men nej.

Daniel och Mikaela kom hem från Turkiet igår. Dem hade haft de super och inte en dag under 40grader så de va lite kallt här hemma. Tokiga eftersom jag svettas ihjäl här hemma xD.
Men Daniel som har ett väldigt brunt pigment blev retad där nere, han va brunare än dem som bodde där så gissa om man kände sig som en blekis när man stod bredvid honom. Men skönt att ha dem hemma igen, känner mig säkrare om nätterna eftersom jag vet att dem är huset ovanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0