Skit också!

Sitter och surar. Idag skulle mamma köra mig till Ängelsberg för jag hade lovat min morbror att köra in hans bil för framrutan skulle bytas. Tar då min bilnyckel för jag skulle hämta min plånbok i min bil. Lägger sedan nyckeln och plånboken på taket på mammas bil för vi ska fixa en grej i baksätet, självklart glömmer jag nyckeln och plånboken på taket. Plånboken har jag men inte bilnyckel så nu är jag utan bil för extra nyckeln har Andreas tappat bort. Inte ens två månader har vi haft bilen, blir så trött på allt!!

Så morgondagen blir inte lugn som jag hade hoppats. Ska låna mammas bil eftersom jag ska jobba inatt, sen måste jag med och handla med mormor imorgon för jag måste låna mammas bil igen för jag har lovat att köra in Jan för att hämta hans bil. Jävla strul hela tiden, aldrig kan något gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0