Tidig morgon

Inte vanlig att jag är vaken nu direkt, men Molly va akut kissnödig så har varit ut med henne nu på morgonkvisten. Första gången hon väcker mig så här tidigt, men de är ju så varmt så hon dricker ju mycket vatten som en annan.

Hade sönder min telefon igår. Alltid den som åker när jag är arg och igår så orkade den väl Inge mer, så himla drygt. Måste försöka att sluta kasta mina telefoner, tre stycken på kort tid nu som har åkt på stryk. Men nu blir det en iPhone, ska köpa en idag av en som jag känner sen får jag ha den. Går inte att köpa ny telefon varje halvår.

Måste ju berätta att min vän Viola och hennes Tommy fick en liten tjej igår klockan 11:09, så himla glad för eran skull, längtar så tills jag får träffa er och erat mirakel.

Nu ska jag försöka sova i denna värme, nu vill jag ha höst, regn och kallt, helst vinter, snö och 20minus. Den enda jag gör är ju att svettas, får duscha kallt flera ggr/per dag för att jag flyter bort i denna värme, en kanon sommar måste jag säga.

Nej pussa på Andreas, om jag är vaken kan jag väcka honom med ;)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Aha är du också en telefoncrashare! Hoppas du blir nöjd med iphonen, den kan man ju köpa bra och stöttåligt skal till ;-)

Vad kul att V & T fick den dag som hon var beräknad! Stort grattis till dem! :-)

2013-08-04 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0