Torsdag

Inatt blev det inte många timmars sömn. Länge sen jag sov så här dåligt. Men som tur är åker vi hem inatt så jag får sova i våran säng, den är lite större och mjukare så jag slipper ryggvärk.

Idag har vi planerat in ikea och bio idag. Men jag vet inte riktigt. Jag känner mig inte pigg så det får nog vara bli en snabb sväng igenom ikea sen åka till husvagnen och se på tv. Andreas börjar även två timmar tidigare ikväll så det kan även vara skönt för honom att ta det lugnt innan jobbet.

Nej jag ska fortsätta titta på greys och äta mina riskakor :).


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad kul med IKEA! Vad ska ni kika på/ha där? :)
Tråkigt med ryggen, är så jobbigt med ryggsmärta..

2013-08-29 @ 20:10:19
URL: http://honmammanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0