Äntligen över

Julen är äntligen över om man får säga så. Jag tycker om julen men de är så mycket stress före den och under själva dagen så jag kan inget annat än att säga att det är skönt att den är över. 

Jill har fått jättemycket fina julklappar. Massa välbehövliga grejer som en gåstol som hon fick av farmor & farfar och en lekmobil som man hänger på nackstödet i bilen med en spegel så vi ser henne, den fick hon av sin mormor. Massa roliga leksaker, kläder och pengar ( som ska in på hennes sparkonto ). 

Jag och Andreas har fått kläder, prydnadssaker & presentkort. Hur bra som helst. 

Andreas och Jill dem sover. Andreas har varit vaken i ett dygn. Han åkte på magsjuka i torsdags natt klockan tolv och fick springa på toa fram till elva dagen efter och sov hela dagen och kunde inte somna igår när vi skulle lägga oss så han va vaken hela dagen då dygnet blir lite rätt. 

Jag och Jill har än så länge klarat oss (peppar peppar) från de och jag hoppas att vi slipper nu när Andreas är frisk. 

Har haft sån migrän stort sätt hela dagen. Det var länge sen jag hade migrän. Men den gav med sig efter ett tag efter lite tabletter, så skönt för vi fick en byrå av min mamma idag som skulle in på Jills rum och jag längtade bara att få gå in och göra iordning. De blev super bra. Sån tur att mamma inte ville ha den utan skulle åka och kolla efter en annan. kort kommer när jag har min mobil, skriver på paddan nu. 

Jag ska kolla lite på tv innan jag också ska krypa ner vid mina hjärtan 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0