År 2013

Då glider 2013 mot sitt slut och det har verkligen varit ett händelserikt år. 

I januari visade graviditetstestet positivt. Andreas blev så glad när jag berätta för honom att han skulle bli pappa. En dag som han hade längtat efter. Självklart var jag också jätteglad, hur skulle man inte kunna varit de?. 
Månaderna flög förbi med massa jobb och andra roliga saker.
Ultraljud i april första gången, första gången vi fick se vårat barn och de va en av de finaste dagarna i mitt liv. Vi tog inte reda på vad de var för kön, vi ville ha det som en överraskning. I juni gifte vi oss, jag sa äntligen ja och lovade mannen i mitt liv tills döden skiljer oss åt. Jobbade till augusti eftersom Jill var planerad i september. 
Mådde väldigt psykiskt dåligt från juli till veckan då jag blev igång satt. Ville inte träffa någon eller prata med någon. 
8oktoker blev jag igång satt och 22:42 kom äntligen den finaste lilla flicka till världen och Andreas valde namnet Jill som blev de perfekta namnet på våran prinsessa. En liten Lena Jill Carjsa Rosén. Sedan dess har varje dag varit helt underbar. 
För mig är de nu livet har börjat. När man får barn känner man varför man lever och man kan inte sätta ord på hur man kan älska någon så otroligt mycket. 

2013 har både gått upp och ner men sen Jill kom har det bara gått upp. 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0