Jill

Jill sover sen en tid tillbaka. Idag har hon mest sovit, hon är inte riktigt pigg min lilla tjej. Vi blev kvar i Sthlm till lördagen då åkte vi hem. Eftersom Jill inte var pigg så kändes de skönast att vara kvar eftersom jag hade Andreas som hjälp då eftersom jag också var dålig. 

Granen här hemma är uppe, jag och Andreas försökte göra det tillsammans när Jill hade somnat i lördags kväll, vi fick upp granen men sen skulle ju ljusen i, slutade med att båda blev förbannade och bestämmde oss att lägga ner och lägga oss och titta på en film istället. Så imorse när Andreas sov och Jill satt i babysittern så fixade jag granen, jill var med och satt på stjärnan lägst upp. 

Har beställt hem lite grejer från babyland, tänkte beställa från lekmera men hoppgungorna där va så klart slut. Så nu är hoppgungan beställd samt lite mer till våran prinsessa, samt sista julklappen till lilla Gry :). 

Längtar såååå till jul. Jill kommer få så mycket fint och hennes rum kommer bli såååå mycket roligare. Jag och Andreas funderar även att flytta in hennes säng snart till hennes rum. Hon vaknar bara en gång nu och vill ha mat så det blir inte så mycket spring, sen har vi ju babyvakten. Men vi får se hur vi gör, det får dröja någon månad till iaf. 

Nu ska jag stänga av här hemma, gå ut med Molly en sista gång sen krypa ner i sängen :). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0