Lite av varje

Ska snart försöka sova lite. Har haft sån migrän i två-tre dagar nu så jag håller på att bli tokig, inget hjälper och jag känner att humöret inte är på topp som jag vill. 

Jill har även hon haft en dålig dag. Inte mycket som har dugit, både jag och Andreas är inte vana vid detta. Jill är annars en väldigt nöjd och glad tjej. Men alla har sina sämre dagar. Jag hoppas att morgon dagen blir bättre för oss alla. 

Vi firar nyår hemma med god mat, trevligt sällskap och cola. Har köpt hem någon alkoholfri cider som vi ska öppna och skjuta iväg vid tolv. Daniel, Mikaela och Linus kommer över så ska vi bjuda på plankstek (längtar redan). Igentligen skulle Jonas, Ulrika och Alvin kommit men stackars Alvin har fått magsjuka. 

I söndags åkte jag och Lena till Västerås för lite shopping. Hittade faktiskt ett par jeans och två tröjor till mig själv. Andreas fick en ny tröja. Jill blev utan denna gång men hon fick så himla mycket fint i julklapp och alla hennes kläder får inte plats i garderoben. Sen handlade vi massa mat och bara va jag och Lena. 

Jill har fått en matstol 

Hennes favorit leksak är en fjäril som hon fick av Theo, Wiking, Gry, Sandra och Robert i julklapp 

Skåpet som vi fick av min mamma som står inne i Jills rum

Världens finaste dotter. Som jag älskar denna underbara tjej





Kommentarer
Postat av: Anonym

Testat Zomig Nasal (Nässpray mot migrän)? Den har hjälp mig många ggr. Receptfri på Apoteket, har tidigare varit på recept men sjukt glad över att det inte behövs längre. Har fått skicka R att köpa strax innan stängning när jag legat helt utslagen. Dock dyr..... Men för mig har det varit värt det😉 Kul att Jill gillar fjärilen!😊 Kram på er

2013-12-31 @ 08:59:18
Postat av: Sandra

Oj, glömde... Det var från mig;)

2013-12-31 @ 09:01:17
URL: http://www.oddli.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj, glömde... Det var från mig;)

2013-12-31 @ 09:01:28
URL: http://www.oddli.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj, glömde... Det var från mig;)

2013-12-31 @ 09:01:32
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0