Lite paket :)

Jag har börjat fått så himla svårt att somna på kvällarna. Är jättetrött på dagarna sen på kvällarna kommer jag inte till ro. Jill somnade för länge sen men jag ligger vaken.

I onsdags var vi hem till mamma och Lena var även över så vi böt paket och åt mat. Jill fick jättefina saker och jag fick ett jättefint armband där det står Jill och hennes födelsedatum, älskar det! 
Och igår torsdag var vi till mamma igen för mat och paketbyte med Daniel och Mikaela eftersom Daniel jobbar på jul och Mikaela åker hem till sin familj i Sthlm fick det bli idag. Super trevligt bara Andreas som tyvärr fattades. 

Jill har börjat blivit lite kinkig när det gäller vem hon är hos. Hon måste få titta lite och göra sig bekväm sen går det bra, annars åker underläppen sen blir hon ledsen. Mest jag och hennes mormor som duger vid såna tillfällen, men hon träffar oss mest också. Men det tar inte så lång stund innan de går bra att komma till någon annan. 

Nu ska jag försöka sova :). 





Kommentarer
Postat av: Ulrika

MEEEN så söt bild när hon sitter hos mormor! :) Hoppas allt är bra med er och du är inte ensam med sömnproblem :P

2013-12-20 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0