Blandat

Helgen är över och den har varit toppen. Det har blivit mycket gå så fötterna värker idag och är mer svullna än vanligt, men de är det värt. Tack vare att vi var med Ulrika och Jonas på Ikea igår så sprang Andreas inte igenom, vi kollade på hur vi vill göra om köket sen, lite byråer till vårat sovrum och lite annat till Andreas spelrum. Skönt att inte känna sig stressad. Andreas tycker de är tråkigt att gå på Ikea så de förvånade mig att de gick så bra igår, de tackar vi för.

Idag kommer Jonas hit och dem sista listerna åker troligen upp, om det går som vi vill. Sen är det bara garderobsdörrarna kvar men om rummet blir klart idag flyttar vi in ändå, jag kan inte hålla mig längre. Vill få klart bebisens rum så jag kan börja slappna av.

Jag och Molly har varit ute och gått i hettan genom byn och lite mer och satt upp lappar om lilla LulleBullen. Hoppas att allt är bra med honom, men vi måste tyvärr också tänka det värsta. Saknar min lilla kille så hjärtat värker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0