Deppig

Känner mig inge pigg eller glad idag, varför vet jag inte. Hade önskat regn och åska men nej, sol och huur varmt som helst. Man ska väl egentligen inte klaga nu när det är en sån fin sommar men jag svettas för de minsta lilla och eftersom man kan lättare på piggmentfläckar?(stavning) när man är gravid solar jag inte heller.

Idag ska jag till barnmorskan, har olika varje gång jag kommer dit så känner mig inte direkt trygg, dem har inte tid att lyssna heller för de är så mycket nu på sommaren. Bara våran ängel i magen mår bra så nöjer jag mig faktiskt, nästa gång hoppas jag att jag har samma barnmorska hela tiden.

Våran lilla Bullen har varit borta sen i söndags, han brukar aldrig missa en måltid annars. Vi får se, ska gå en liten sväng med Molly i skogen sen och kolla om han är där. Ebba är också borta men hon brukar ta sina turer på sommaren, till ett sommarställe där de är godare mat säkert, kan ju hoppas att Bullen är där och inte instängd någonstans. Om han inte är hemma till fredag blir de lappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0