Fina sommardagar

Underbar dag, jag kan inte säga så mycket annat. Har tillbringat större delen av dagen med mormor, de va ett tag sedan. Vi åkte ner och handlade, åkte över till Carl-Axel och fikade sen storstädade jag åt henne. Hon bjöd sedan efter de på köpmat, trevligt och mysigt. Hon uppskattar verkligen det.

Vädret har varit på topp så en sväng till sjön har vi hunnit med, Molly plaskade på och jag satt och latade mig i skuggan. Så underbart att bara sitta och titta på henne, bara skiner lycka ur ögonen. Lusifer och Devil va med men dem tyckte de inte alls va lika roligt.

Jag och Andreas har planerat in lite saker framöver. Lite mys för oss själva innan det är dags för bebisen att komma. Gå ut och äta på lite finare ställen och lite föreställningar.


Även nästa sommar ska Andreas troligen faktiskt ha semester hela sommaren som det ser ut som nu, flera år sedan han hade semester flera veckor på sommaren. Våra två sommrar tillsammans har han jobbat eftersom vi sen har åkt utomlands istället. Men vi funderat på att bygga staket nästa sommar, bygga ihop våran och Daniels tom. För både hundarnas och barnens del. Men vi får se, jag hoppas ialla fall på det


Ikväll blir det att fetta och titta på film. Bästa hade varit om Andreas även va här.Men jag får tvinga mina djur att mysa med mig ;)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är jag nyfiken, men kommer det en kusin till din bebis eller tänker du i framtiden?;) Kraaam och klappa magen från mig

Svar: Tänkte i framtiden, haha ;). Blir nog inga barn från Daniel, som de låter nu iaf :/. Men som tur är så får era barn lära våra massa mer bus ;). Kram
Jenny Rosén

2013-07-12 @ 21:12:49
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0