Fixar och donar

Vädret idag ser mulet ut, perfekt enligt mig. Igår chokade Molly mig. På kvällen spöregnade de men jag fick med henne på en längre promenad. jätteskönt va de.

Sängen, tv:en och Mollys plats kom in i det nya rummet igår. Känns i kroppen idag kan jag lova. När man ber om hjälp och man hör hur jobbigt den andre tycker de är fixar jag det bäst själv så blir det inge gnäll. Bra gick de men lugnare idag. Idag ska bebisens rum få in möbler. Blir inte helt klart men jag kan börja fixa och så.

Andreas ska ut och äta med lite vänner idag, skulle va följt med jag också men jag orkar inte. Jag och Molly gör nog plankstek och gottar oss hemma. Fogarna värket och jag orkar inte vara så trevlig idag.






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad kul att ni har fått flytta in! Jag förstår ivern precis, du kan ju bara ana hur mycket jag vill komma igång med vårat sovrum nu!! Tror jag ska ta en kofot och "gå lös" lite nu när Jonas ändå jobbar ;-)
Synd att det inte blev nå list-fix men det hinns väl med det med :-)
Och för att inte tala om bebisrummet, guud så kul och mysigt! :D

2013-08-01 @ 08:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0