Ikea

va till Ikea igår och hittade lite nytt till badrummet och vardagsrummet :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejmen.. Vi var till IKEA idag, vi kunde ju ha samåkt och tagit sällskap! :) Fina grejer du shoppat i alla fall :) Vi köpte något så roligt som en kastrull men Jonas tog visningsexet, som tur var fick vi inte köpa den!

Svar: Åh ja det hade vi ju. Men det kliade så mycket i fingrarna igår så jag kunde inte hålla mig ;). Haha det är inte lätt att hålla reda på vad som är visning och inte, så jag förstår honom :). Hoppas allt är bra med er :).
Jenny Rosén

2013-07-15 @ 22:16:59
Postat av: Ulrika

Åh jag förstår precis!
haha nej det är väl så! :P
Jodå, det är bara bra! semester ett par dagar till! Hoppas allt är bra med dig också :)

2013-07-16 @ 00:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0