Jul. 24, 2013

Va till barnmorskan, och hon hade faktiskt tid att lyssna, så skönt. Jag känner mig ofta deppig, ledsen och vill bara vara ifred så vi pratade lite om de så ska vi ta upp det igen om två veckor när jag ska dit och kolla hur det är då, får hon igen då, blev förvånad att jag ska få ha samma två gånger, kors i taket. Bebisens hjärta slog på bra och magen växte son den skulle. Dock så måste jag börja äta järntabletterna morgon och kväll samt ta c-vitamin brustablett en gång om dagen. Men då blir jag piggare eftersom jag är så trött ofta nu.

Imorgon ska jag och mamma åka till en blomaffär i Hallsta sen efter de handla lite annat roligt. Skönt att komma iväg lite, speciellt med mamma för hon stöttar mig alltid i saker som är jobbiga.

Två dagar kvar till Andreas kommer hem. Underbart att veta att han har semester sen. Någon att krama och pussas med om dagarna, även någon som klänger och håller om mig på nätterna. Molly är ganska duktig på de när Andreas inte är hemma, dock håller hon inte om mig sen är hon ju inte min man ;). Men utan henne hade jag nog varit med deprimerad. Hon är min lilla ängel också

Beställde hem lite roliga saker från babyland idag. Fick lite rabatter från Andreas kusin Nils tjej Malin så jag utnyttjade dem idag. Blev en taklampa som jag spanat på länge, underlägg till skötbordet, blöjhink och en ammningskudde :). Kommer troligen på fredag.

Nu ska jag ta kväller, Molly snarkar förfullt men ska dra ut henne på en sista vända :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0