Långt inlägg

Imorse när jag va påväg hem från tidningarna så kom det en hund springandes på vägen rakt mot bilen. Den va ganska stor så jag trodde de va en varg först, men de va en liten kille som såg så ledsen och vilsen ut så han fick följa med hem.

Molly tyckte inte de va speciellt kul. Han va mycket på henne också så förstår henne. Jag fick iaf tag på ägaren efter några timmar tack vare tips på facebook. Dem verkade inte sakna sin kille så mycket och hunden va inte intresserad utav dem. Fick även skäll för att jag tagit med hunden hem. Om Molly hade rymt och någon va snäll och tog med henne hem och hörde av sig så skulle jag varit överlycklig, först för att min hund va oskadd sen att de finns snälla människor.
Nej nu tycker jag bara synd om den hunden, usch då. Vissa ska inte ha djur!

Men efter att han åkt hem blev de en storstädning samt vädring här hemma. Andreas va iväg till läkaren. Jag hade även bara sovit från halv ett till tjugo över två så jag va helt slut. Men sov några fjutt timmar sen på eftermiddagen så ska bli skönt att blunda snart och även veta att man inte ska upp inatt.

Idag lyckades jag tjata åt min plankstek, fick bli de innan Andreas drog vidare till Sthlm och bli borta över en vecka, blää. Men mysigt sen när han väl kommer hem. Det är tur att jag har mina djur samt så bor Linus här nu några dagar så jag har lite sällskap. Så kul att han är hemma igen, Västerås är ingen bra stad, för långt bort.

Har fått lite smått och gott av mamma till bebisen. Ska ta kort på det imorgon så ni får se, så otroligt fint.



Blev ett långt inlägg men så kan de va. Nu kryper jag ner med Molly och Lusifer, dem båda snarkar på bra redan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0