Mätt!

Ligger i soffan helt utslagen. Andreas gjorde plankstek idag, underbart gott. Min man han kan han, de är för de mest han som gör mat här hemma. Igår bakade han även en paj efter vi grillat och självklart vaniljsås till. Disken är dock min men bara jag slipper den tråkiga matlagningen så är jag nöjd.

Tänkte jag skulle vila i en timme nu sen ta disken. Andreas åkte över till Avesta och kommer hem lite senare, så jag, Molly och Devil passar på att ha tjejtime (Lusifer är också ute på annat ;) )

Denna vecka har bara sprungit iväg, bara för att Andreas har varit hemma. Så tråkigt eftersom jag blir själv nästa helg om inte jag åker till sthlm.

Igår va Daniel och Mikaela ner. Vi åt mat och pratade. Riktigt mysigt. Daniel har varit lite deppig men Andreas lyckas alltid få honom att tänka på annat så igår va han på bättre humör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0