Min underbara <3

Har krypit ner i sängen igen. Så nu ska jag sova fram till halv tio sen vänta in mamma och mormor. Blir en tur till Sala för mormor ska till sin syster och efter de åker jag och mamma och handlar lite i Avesta :).

Imorgon är det torsdag, äntligen!!!!. Min underbara man kommer hem, jiiiippppiii.Ska hoppa på honom när jag kommer hem från jobbet, saknaden är enorm nu när man vet att de bara är några timmar kvar.

Vi gick även in i vecka 31 igår. Helt sjukt hur fort det faktiskt går. Snart är våran lilla buse här och jag längtar. Så nyfiken på hur vårat mirakel ser ut och om det är en kille eller tjej. Ligger ofta och tänker, tänk första kortet som kommer tas när den lille ligger på Andreas bröst och sover så gott, ryser i hela kroppen. Andreas kommer utan tvekan bli en helt underbar pappa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0