NattiNatti

Ska snart lägga mig och kika på tv och försöka sova. Ska jobba imorgon på korttids, på eftermiddagen så behöver inte upp tidigt. Ska ringa och väcka min man kvart i sex så han kommer upp men sen efter de somnar jag nog om ett tag.

Har en snarkade Molly bredvid mig (som vanligt). Hon kan det där med att snarka. Det roliga är när Andreas är hemma så ligger båda och drar timmerstockar, det är bara att försöka stänga av, men det är en vana :).

La ut en bild på min fina tjej på instagram och facebook idag. Jag vet inte vad jag hade gjort om dagarna om jag inte Molly. Eftersom jag är mer hemma nu och trivs mer hemma så är hon verkligen världens bästa sällskap. Vi har våra rutiner och hon får mig att må så otroligt bra och hon gör mig så stolt. Hon är min allra bästavän. Jag är så tacksam att just hon kom till oss. I mina ögon är hon världens bästa hund och vi kunde inte ha fått en bättre. Sen har jag så klart katterna men dem kommer och går mer som dem vill men är såklart ändå min bebisar.
Dem förgyllar mina dagar eftersom jag är mycket själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0