Snart klart

Idag blev det en tidig morgon, vi va till byggmax och köpte tre till taklister för det gick inte så bra för grabbarna igår. Alla lister på plats förutom dem tre. Så idag ska det flyttas in grejer. Jag ska rensa lite och ta de som inte är tungt, kläder och så.
Har lite små värkar så ska vila en stund tänkte jag sen börja sakta och fixa, är så ivrig att jag skulle vilja flytta allt NU men de går inte. Andreas kommer hem senare ikväll så då åker sängen in. Jonas ska jag hämta efter fyra så ska han slipa på garderobsdörrarna sen sätta lister när Andreas kommer hem.

Vädret idag är underbart enligt mig, grått och så kommer de regn. Sååå skönt.

Ligger och funderar ifall jag ska åka över till jysk. skulle behöva en byrå till sovrummet. Men orken finns inte riktigt. Tror vi tar den vi har nu så köper vi en nästa månad när vi ändå ska till Ikea och handla lite. Men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0