Söndag

Andreas har åkt tillbaka till Sthlm efter tre och en halv snabba dagar hemma. Men på fredag morgon kommer han hem igen och har även en veckas semester, då ska huset målas klart och vårat sovrum blir klart då också.

Jonas va här idag och la golvet, dock hade vi köpt för lite så lite mer än halva rummet är kvar. Andreas skulle köpa det nu när han är i Sthlm. Men dem satt dit den nya dörren, nya lampknappen och eluttaget. Jag ska rensa ut garderoberna, måla lite. Inte alls mycket kvar nu och jag är sååå nöjd redan. Tur Andreas har så snäll kusin.

Ska gå en kvällsrunda med Molly sen kryper jag ner i sängen. Tidningar inatt sen jobbar jag 13-21 måndag och tisdag sen tar jag också ledigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0