Underbara dagar!

Dagen har varit bra så här långt. Tagit de lugnt med mina älsklingar och plockat lite. Andreas är hemma och är sjuk, han blir nog hemma hela veckan ut sen börjar han på sin nya firma, superduper.

Börjat tvättat upp lite barnkläder, vi gick ju in i vecka 29 så nu är det bara 11 veckor kvar tills våran lilla är beräknad, som vi längtar. Min nyfikenhet vad det är för en liten buse som knölar runt. Att veta om det är en Leon eller Belle är stor nu, men bara lite till sen får vi veta.

Andreas snälla kusin Jonas va här i lördags och slipade och spacklade. Nu ska det slipas en gång till sen är tapeterna välkomna upp. Det är tur att Andreas har så snäll kusin annars skulle det aldrig bli klart. En som sätter lite fart på de hela :).

Nu ska jag fortsätta njuta av dagen men mina fina :)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi får försöka komma ut någon em/kväll i veckan om ni är hemma och har tid?! :)

Svar: Ni behöver inte känna er stressade :). Imorgon kväll är vi hemma efter sju sen på fredag ska vi grilla med Daniel och Mikaela :)
Jenny Rosén

2013-07-02 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0